0720 043 830

numar apelabil din toate retelele, cu tarif normal

LUNI - VINERI 09.00 la 18.00


In cadrul Centrulului de Service Specializat puteti beneficia de urmatoarele servicii :

Conditii generale de garantie

I. Termeni generali

1. Drepturile consumatorului sunt conform Prevederilor din Legea nr.296/2005 si 449/2003.

2. Perioada de garantie acordata pentru produse decurge de la data achizitiei si se prelungeste corespunzator cu perioada in care produsul se afla in service in procedurile specifice, de la data inregistrarii cererii de garantie si pana la data returnarii produsului catre client.

3. Produsele care inlocuiesc alte produse defecte beneficiaza de un nou termen de garantie, identic cu cel al produsului inlocuit, termen care incepe sa curga de la data cand clientul intra in posesia produsului.

4. Accesoriile si optiunile pot avea garantie diferita de cea a produsului, conform specificatiilor din documentatia care insoteste produsul.

5. Garantia nu se extinde asupra consumabilelor.

6. Garantia se acorda produselor prezentate in service impreuna cu toate accesoriile cu care acesta a fost primit in pachet, insotite de o copie dupa factura si certificatul de garantie, precum si elementele de identificare intacte (numar serial).

8. Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.

II. Garantie acordata tabletelor

1. In nici unul din cazurile de defectiune a produselor hardware firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru pierderea datelor. Se recomanda consumatorului sa aibe planificat un ciclu de salvare a unei copii de siguranta a datelor.

2. Garantia nu include incompatibilitatea sistemului garantat cu diferite aplicatii software.

III. Garantie acordata imprimantelor termice

1. Durata medie de utilizare este de 5 ani timp in care se asigura piese de schimb si reparatii post-garantie. Optiunile (alimentatoare, periferice) pot avea garantie mai mica decat sistemul de baza.

2. Se acorda garantie produselor sau partilor componente pentru perioada specificata in certificatul de garantie sau 100km tipariti (care vine prima) de la data achizitiei cu exceptia capului de tiparire, consumabilelor si accesoriilor care pot avea garantie diferita de cea a produsului, conform specificatiilor din documentatia care insoteste produsul sau conform clauzelor. Capul de tiparire are 6 luni garantie.

IV. Pierderea garantiei

Garantia produsului se considera pierduta in urmatoarele cazuri:

1. Aparatele nu au etichetele si sigiliile intacte.

2. Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in prospectele si intructiunile ce insotesc produsul la livrare si de care cumparatorul a luat cunostiinta.

3. Aparatele prezinta defecte cauzate de socuri, conditii improprii de functionare, conditii de umiditate crescuta, utilizare in zone cu schimbari bruste de temperatura, in locurii cu vibratii, praf, fum sau substante chimice si toxice.

4. Nerespectarea parametrilor de alimentare specificati in instructiunile de utilizare (ex: tensiunealimentare impamantare, temperatura, mediu ambiant).

5. Folosirea echipamentelor in alt scop sau conditii decat cele specificate in documentatiile ce le insotesc.

6. Utilizarea echipamentelor in conditii de uzura sau functionare continua peste limitele admise.

7. Ruperea sau indoirea componentelor echipamentului.

V. Termene de rezolvare

1. Diagnosticul, modul de remediere precum si termenul estimativ de finalizare a remedierii va fi prezentat clientului in maxim 3 zile lucratoare de la receptia produselor.

2. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice de la acceptarea primita in scris, daca piesele nu exista in stoc si in maxim 5 zile de la acceptarea devizului, daca piesele exista in stoc.

VII. Mod de livrare si plata

1. In cazul in care echipamentul nu mai este in garantie, se va trimite catre client un deviz de reparatie, care va fi format din costul de constatare/diagnosticare si costul piesei de schimb daca este cazul.

2. In cazul in care clientul refuza devizul de reparare, costul de constatare/diagnosticare va fi achitat obligatoriu.

3. In cazul in care echipamentul se afla in garantie, costul de constatare/diagnosticare este 0. Daca reparatia defectului constatat nu face obiectul garantiei, in deviz se va adauga si costul de diagnosticare.

4. Plata devizelor se va face ramburs, in momentul livrarii echipamentului reparat, pentru clientii fara contract de mententanta semnat cu Smart ID, sau prin ordin de plata, pentru contractele de mentenanta aflate in derulare.