0720 043 830

numar apelabil din toate retelele, cu tarif normal

LUNI - VINERI 09.00 la 18.00


Am un produs defect. Cum procedez?

Inainte de a trimite un echipament catre service-ul nostru, este obligatorie completarea formularului online.

Echipamentul poate fi adus personal la sediul nostru din Str. Siriului 36-40, sector 1, Bucuresti sau poate fi expediat la aceeasi adresa prin curierat. Costurile de expediere prin curierat sunt suportate de catre client. Coletele care au fost trimise cu plata la destinatie vor fi refuzate.

Inainte de a trimite produsul, va rugam nu uitati sa aplicati pe colet o eticheta care va contine urmatoarele informatii: NUME expeditor, ADRESA expeditor, PERSOANA DE CONTACT, numar de telefon, numar tichet (generat in urma completarii formularului online).

Cat dureaza reparatia unui produs in garantie?

Reparatia unui produs poate dura intre 3-30 zile, in functie de tipul defectului, de existenta pieselor pe stoc. In cazul in care pisele nu se afla pe stoc, acestea vor fi comandate, dar numai dupa primirea acceptului de reparatie din partea clientului.

Produsul meu se afla in perioada de garantie. Ce acte sunt necesare pentru reparatie?

Pentru a beneficia de garantia produsului, va rugam sa il trimiteti catre centrul de service insotit de o copie a facturii de achizitie.

Am primit negatie de service. Cum procedez?

Cazul 1. Daca in urma trimiterii diagnosticului si a devizului nu primim din partea clientului acordul de reparatie, se va plati obligatoriu taxa de diagnosticare in valoare de 20 euro iar echipamentul va fi restituit. Costurile de returnare a echipamentului defect catre client vor fi suportate de catre acesta.

Cazul 2. In cazul in care echipamentul nu mai poate fi reparat din diferite motive (piese de schimb retrase de pe piata, echipamente End of Life) sau costul de reparatie este prea mare, Centrul de Service poate propune clientului o solutie prin care acesta poate achizitiona alt echipament, nou sau Second Hand. In cazul in care clientul accepta aceasta solutie, echipamentul defect va fi reciclat de catre Smart ID fara costuri. Daca totusi clientul doreste returnarea echipamentului, acest lucru se va face pe cheltuiala clientului, daca nu a fost achizitionat un alt echipament.

Cum trebuie ambalat produsul?

Va recomandam sa ambalati echipamentele expediate catre noi in folii de plastic cu bule de aer, pentru o mai buna protectie pe durata transportului, inainte de a fi introduse in colet (cutie de carton). Nu uitati sa sa aplicati pe colet o eticheta care va contine urmatoarele informatii: NUME expeditor, ADRESA expeditor, PERSOANA DE CONTACT, numar de telefon, numar tichet (generat in urma completarii formularului online).

Pot trimite doar echipamentul in service sau este nevoie si de accesorii?

Va rugam sa trimiteti in service echipamentele insotite de toate accesoriile acestora: baterie, sursa de alimentare, cradle, etc.